Himlen har öppnat sig.

Det är helt knäppt hur mycket det regnade idag. Himlen bara öppnade sig när vi gick utanför dörrarna på Blackerbergs gymnasium. Jag har nog aldrig sett så mycket vatten in my whole life och jag skojar inte. Sen när jag stod och väntade på bussen (måste bara lägga till att jag stod i busskuren men ändå blev jag blöt), då ser jag världens blixt och precis efter det så sa det BOOOOOOOOOOOOOOOM, det var åskan som hade talat. Jag var precis under åskan och där stod lilla dränkta jag under min lilla busskur och drömde mig bort till en paradisstrand i fjärran. Sen kom bussen. Och sjöarna på vägarna. Busschauffören var arg. Jag tycker synd om människorna som gick på trottoaren, som möttes av en tsunami när bussen körde förbi. Det var min lilla historia idag. En negativ en. Men regn är ju faktiskt bra, annars skulle vi leva i en öken. Nej, istället ska jag vara glad för att vi faktiskt har regn här i Sverige.

Ett paraplax är bra att ha när det regnar.

/HF

Kommentarer
Postat av: Annies Fotoblogg

Thats right, think positive... ;)



:D:D:D



Jag var på väg till Kista då, jag blev blöt på 2sekunder, så man fick sitta halvblöt på bion ;)

2008-08-21 @ 21:50:05
URL: http://annie90.blogg.se/
Postat av: Carina

Bra att du är tebax i bloggvärlden nu syrran ;)

Jag kan meddela att när det regnade, åskade & blixtrade som allra värst låg jag & tränade i en utomhusbassäng (och var nära att bli träffad av blixten) hehe

2008-08-22 @ 22:28:07
URL: http://carriee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0