Jogging i regn!

Japp, rubriken säger ju allt. Jag har precis varit ute och joggat i regnet. Faktiskt gillar jag när det regnar när man är ute och joggar, man blir lixom lite avkyld, pörfekt, och får lite extra energi! Det jobbigaste som finns är ju faktiskt att jogga när det är trettio grader och solsken, då springer jag lika snabbt som en mask och försvinner i en svettpöl efter några meter. Nej, hellre regn! Eller vad säger ni?


Såhär jobbigt tycker jag att det är när det är trettio grader och solsken.
(Bild från google.)

/HF


Kommentarer
Postat av: Annies Fotoblogg

Jag gillar inte att jogga alls... Jag badade i Lovisas pool idag istället ;)

2008-08-19 @ 00:02:27
URL: http://annie90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0