Sportsandaler och gula piratbyxor!

Titta vad jag hittade när jag kollade igenom mina bilder på datorn.
Alltså jag blev riktigt rädd när jag såg den här bilden. Det här var bara fyra år sedan, jag var alltså tretton år, jag gick i sjuan och jag har på mig sportsandaler! OMG, jag hade sådan smak för kläder på den tiden. Sportsandaler, jag var på botten av botten. Även fast det kanske är praktiskt och så och om man är ute och vandrar en hel dag kan jag till och med förstå att man har sådana här. Men jag hade på mig sportsandaler till vardags. Jag skäms. Dessutom, kolla klockan! Det är en såndär kardborreklocka och jag hade delfiner på klockarmandet. Hallå, jag gick i sjuan?! Ingen som går i sjuan nu har väl på sig en sån klocka, eller? Och sen, de klassiska piratbyxorna. Jag minns de där gula (fula), fluffiga piratbyxorna, de var mina favoriter, sååå snygga tyckte jag att de var. Det var typ mitt trendigaste plagg? Mest ok är nog ändå det rosaspräckliga linnet, även fast det ser ut att strypa mig. Jag kan dessutom tillägga att jag inte tycker att min frisyr var en stor hit heller. Alltså, hur såg jag ut på den tiden egentligen? Tänk om jag skulle gå klädd sådär nu, haha! Jag har faktiskt kvar de gula piratbyxorna...

Kommentarer
Postat av: Annies Fotoblogg

dem byxorna kommer jag ihåg :) Men vadå det är väl bekvämt ;) sånt kan man ju ha ibland. På landet har man inte så fina kläder ^^

2008-08-27 @ 22:00:21
URL: http://annie90.blogg.se/
Postat av: Erica

Det var en tid utan skavsår;)

2008-08-30 @ 22:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0