Back to normal!

Jahapp, då var första skoldagen avklarad. Det var i princip "hej alla gamla kära klasskamrater, trevligt att se er" "här får ni lite information och ert schema" och "hejdå, imorgon börjar ni efter schemat", tog alltså inte mer än en timme. Eller förresten så fick vi våra nya skåp oxå och vet ni vad?! Jag fick underskåp, buhu :( Iförsig fick resten av våran klass också det, säkert bara för att vi är klass e och alltid får allt i sista hand. Schemat vet jag inte om det är bra eller dåligt, eftersom jag knappt förstår hälften av det. De borde verkligen göra individuella scheman för nu är det fem kolumner på varje lektioner med olika undantag beroende på vad man valt o.s.v. Jag vet i alla fall att jag börjar klockan 10.05 imorgon med franska, dock tog det en timme innan jag förstod det.


(Bild från google.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0