Vem är jag?

Sanningen är den att jag är inte ny i bloggvärlden. I ett och ett halvt år har jag drivit en blogg med 5 000 läsare om dagen. En blogg som gått mer och mer utför och neråt och åt sidan. Ja, allt annat än framåt. I alla fall, uppdateringen har varit katastrofal och innehållet har inte varit mycket bättre. Jag kände att jag behövde börja om från början och idag, den sextonde augusti 2008, bestämde jag mig för att det var dags. 

Vem är då jag?
Jag är Helena. Jag ska på tisdag börja mitt andra år på Blackebergs gymnasium. Jag läser den samhällsvetenskapliga linjen med inriktning samhälle, vilket är kalas. Jag är lite av en sportnörd, men inte fullt ut. Jag gillar helt enkelt att röra på mig. I tio år har jag gått på gymnastik, men slutade för ett år sedan för att börja på friidrott, vilket jag ångrar bittert. Nu skulle jag bli tokglad om det är någon cheerleadinggrupp skulle vilja ta emot mig. Vi får helt enkelt så vad som händer. Fota är ett annat intresse, håller på att spara till en tjusig systemkamera. Sedan får jag inte glömma att berätta att jag älskar att resa, reseledare i framtiden skulle inte sitta helt fel. Annars då? Jag är halvnorsk, så om jag gör något klantigt brukar jag skylla på det.

Så vad kommer ni att få läsa om i denna blogg?
Allt mellan himmel och jord, är nog det bästa svaret. Mitt liv som Helena, helt enkelt. Sanningen är nog den att jag vet inte vad som kommer att skrivas på denna blogg. Det återstår att se.



Vi välkomnar Helena till hennes nya blogg!

/HF

Kommentarer
Postat av: Annies Fotoblogg

Jippi, ett varmt välkomnande tillbaka till bloggvärlden kära kusin, önskar jag :)

2008-08-17 @ 23:36:16
URL: http://annie90.blogg.se/
Postat av: Niccie

DET GÖR VI! VÄLKOMMEN HELENA! hihi. :D Det är alltid lika kul å läsa dina inlägg, hahah :D

2008-08-22 @ 23:15:17
URL: http://niccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0