Very much träningsverk!

Gaah, jag har grymt mycket träningsverk idag. Inte sådär lite lagom-skönt-så-att-det-bara-känns-som-man-har-gjort-något. Nej, utan det verkar i hela kroppen så fort jag rör lilltån. Jag har till och med träningsverk under foten (!). Att gå nerför trappan tar för mig fem minuter idag, så jag försöker hålla mig så still som möjligt. Anledningen till träningsverken tror jag är två orskaer. I torsdags va jag på gympaträning i två och en halvtimme. Och när man inte gjort volter på en trampett eller gjort handvolter på mattan på ett och ett halvt år, är träningsverk nog en ganska normal följd när jag tänker efter. Den andra orsaken till min träningsverk är nog hinderbanan vi gjorde igår i skolan. Det blev lixom en fin liten kombination där.

Kommentarer
Postat av: Annies Fotoblogg

Stackars liten. Men vet du vad jag tror, jag tror att det går över ;)

2008-10-05 @ 02:59:38
URL: http://annie90.blogg.se/
Postat av: Niccie

haha du är ju för rolig :D

2008-10-10 @ 19:04:51
URL: http://niccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0