Min nya passion, Ramlösa Balans <3

Idag gick jag in på pressbyrån. Jag var hungrig och törstig. Jag gick fram till kylen där de hade alla drickor och ser att de har ett supererbjudande: en ramlösa och en frukt för 23 kr. Jag tvekar lite, för egentligen gillar jag inte Ramlösa, I hate kolsyra lixom. Då får jag syn på en ny Ramlösa, Ramlösa Balans hette den, med citronsmak. Visst, kör i vind tänkte jag, kan ju alltid prov något nytt. Efter betalningen skruvar jag upp korken och förbereder mig på en typisk Ramlösa-smak. Men jag får en himmelskt god överaskning och ett litet förtjust skrik släpper ur mig!


Såhär ser den lilla läckerbiten ut, bild från Dagens Media. Ett extra plus är att den innehåller vitaminer och mineraler.

Kommentarer
Postat av: Niccie

MEN VISST ÄR DEN GOD?! Jag är helt stuck on it. Helt hooooked :D I love it.

2008-09-02 @ 23:52:28
URL: http://niccie.blogg.se/
Postat av: Annies Fotoblogg

Skaffa bloggkoll.com och prenumerera på min blogg (A)

2008-09-10 @ 18:17:18
URL: http://annie90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0